😤Ergernis·10u
Stoepen in het centrum veel te smal voor een kinderwagen
Met een dubbele buggy kom je bijna nergens meer. Kasseistraten zien er mooi uit maar zijn een nachtmerrie.
0 reacties
Log in om te reageren.Nog geen reacties.
Met een dubbele buggy kom je bijna nergens meer. Kasseistraten zien er mooi uit maar zijn een nachtmerrie.
Nog geen reacties.