😄Lachen·14u
Bordje bij de ingang van het Wilhelminapark: 'Honden mogen hier wél nadenken'
Iemand heeft er met een stift 'nadenken' van gemaakt. Ik vind het eerlijk gezegd beter.
0 reacties
Log in om te reageren.Nog geen reacties.
Iemand heeft er met een stift 'nadenken' van gemaakt. Ik vind het eerlijk gezegd beter.
Nog geen reacties.