😤Ergernis·6u
E-bikes op het voetpad in de Hinthamerstraat — wanneer houdt dit op?
Bijna omvergereden door een bezorger op een e-bike terwijl ik gewoon stond te wachten voor een winkel. Het wordt steeds erger.
0 reacties
Log in om te reageren.Nog geen reacties.