👀Zien & Horen·7u
Gisteren zag ik een vos op de Markt — om 11 uur 's ochtends
Niet één, maar twee. Gewoon rustig door de lege markt lopen. Niemand die er erg in leek te hebben.
0 reacties
Log in om te reageren.Nog geen reacties.
Niet één, maar twee. Gewoon rustig door de lege markt lopen. Niemand die er erg in leek te hebben.
Nog geen reacties.