DenBosch.org
BuurtStem
Over onsInloggenRegistreerAccount aanmaken
DenBosch.org

Den Bosch in gesprek.

✦100% gratis — voor altijd
📅Dagelijks nieuwe gesprekken
🏛️Onafhankelijk burgerinitiatief

Categorieën

🚗Verkeer🏗️Wonen🌳Groen🎭Cultuur🏫Onderwijs🗳️Politiek🛡️Veiligheid

Platform

Over onsPrivacyVoorwaarden
Live platform

Geen band met de gemeente 's-Hertogenbosch of enige officiële instantie. Onafhankelijk burgerinitiatief.

© 2026 DenBosch.org

🏘️Buurt🗳️Stem
← Buurt
👀Zien & Horen·7u

Gisteren zag ik een vos op de Markt — om 11 uur 's ochtends

zerdest@zerdest

Niet één, maar twee. Gewoon rustig door de lege markt lopen. Niemand die er erg in leek te hebben.

0 reacties

Log in om te reageren.

Nog geen reacties.