Verdient Engelen een betere fietsverbinding met het centrum?
…Engelen is prachtig maar voor fietsers voelt de route naar het centrum lang en soms onveilig. Moet dat beter?
Reacties
Log in om te reageren.Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste.
Engelen is prachtig maar voor fietsers voelt de route naar het centrum lang en soms onveilig. Moet dat beter?
Nog geen reacties. Wees de eerste.
Meer in deze categorie