Ze zijn al weken bezig met de steigers. Weet iemand wanneer het klaar is en of het ook open gaat voor bezoekers?
Niet één, maar twee. Gewoon rustig door de lege markt lopen. Niemand die er erg in leek te hebben.
Waarschijnlijk de mooiste foto die ik ooit in Den Bosch heb gemaakt. Deel ze hier!
Hoorde het van een buurvrouw maar kan niks vinden online. Iemand informatie?