test
Bijna omvergereden door een bezorger op een e-bike terwijl ik gewoon stond te wachten voor een winkel. Het wordt steeds erger.
Elke maandag hetzelfde liedje bij de Vughterstraat. Dozen, zakken, soms een oude matras. Heeft iemand een idee wie het is?
Met een dubbele buggy kom je bijna nergens meer. Kasseistraten zien er mooi uit maar zijn een nachtmerrie.
Al vijf maanden bezig. Onze buren in Tilburg hadden het binnen zes weken. Herkenbaar?